Wednesday, 26 November 2008

Sepi

***lagu ittew pun tidak cukup menggambarkan perasaan haku






so, nak elakkan hilang bandwidth aku




aku delete =)

10 comments:

ieda said...

sejak biler jadi peminat Siti nehh (aku kerut dahi..)

S.u.F.e.e said...

disclaimer:
utk ida
cheeeeiiiiiiiiiiissss, cabaran di situ. hehheheheh...lagu tu la..beh okay..lagipun aku ngan ct byk persamaan (mesti sheri nyampah)...huhahauuahahuah...
Dato' kontroversi...

ieda said...

persamaanya aku nampak pd nama jer..mung tak kawin ngan Dato' kan? :p

Asmida said...

hahah nampaknya mu doh join kelab aku. tak sangka ek mu minat lagu siti. aku memang hantu siti. mu perasan dok aku letak lagu sama lam blog aku pd 20 nov? hahah...sama taste! sungguh tidak kusangka!

S.u.F.e.e said...

lupa plak laki aku bukan dato', maklumla skang ni contactnyer datuk datin jer...so ingatkan hubby aku pun dah dpt dato'...hehehehe..

S.u.F.e.e said...

series ko As, duhhh...
aku bukanlah hard core ct..
cuma lagu ni lirik dio macey kno
la ngan idup aku le nih..ceyyy..up sikek

ieda said...

tidaaaaakkkkk...apa dh jadi pd kawan2 aku nih...isk please lah..aku memang anti dia..kecuali dia bagi aku RM 1 juta or kurang2 bayar PTPTN aku baru aku sayang kat dia kut..kihkihkih.....aku rasa mung lagi up dr dia..mung contact ngan Tan Sri..lagi hebat beb..

S.u.F.e.e said...

hahhahahah..
memang..confirm aku lagi 'up' dr dier

ieda said...

ala...bersalahnya aku mung telah delete clip dia..adakah sebab komenku itu telah membuatkan dirimu mendeletenyer...

sorry mate :P

S.u.F.e.e said...

cik puling and rasa bersalah?
hhihih..mudah shj

mee bandung kedai makan guano?

hehehehe