Saturday, 4 July 2009

Happy Birthday.. Tokwan

Happy Birthday Tokwan..
Buat pertama kali..
Menyambut bersama semua cucu...



Yang tiup2 bukan lah tokwan.. tp semua cucu2 yang ada...
at least, I can see his happiness... real happiness!
moga2 panjang umur, dimurahkan rezeki...

Danial yang tak habis2 berkebit dengan tokwan...
tokwan pegi surau 5.45am
Danial dah bangun teman and hantar Tokwan dekat pintu
tokwan balik surau, Danial dah tercongok depan pintu
tokwan pegi beli breakfast
Danial mesti sebuk bertenggek dekat dalam raga motor
pendek kata tokwan adalah Danial punya..
Danial takmo share..

"Danial cucu sapa?"
"cucu tokwan...."

Bila balik KL....
"Danial cucu sapa?"
"Danial cucu Ayahtokkkkkk..."

citt... Danial mmg pandai main politikkkk





dan



mereka2 yang penting dalam hidup saya...

Amnisya... hehehhe...
Su mintak mahap sebab rosakkan frindge (betoil ka eja ni?) Amniesya..
Niat ciksu hanya nak pendekkan rambut amni jer..
sapa suruh tak dok diamm... kan dah tobek..
cik su rasa, salah gunting sekalik lahh


Haruslah interframe sekalik... hehehhehe..
untuk meka2 yang rindu kat mak...


tochehhhh.....

1 comment:

Nurfadhlina Mohd Sharef said...

muahaha..yes yes rindu kat mak..anyway, happy betul muka tok wan..mmg nmpk sungguh happy sekali..n mmg nmpk berkepit sungguh daniel..bagus bagus..ejaan tu fringe kot