Tuesday, 14 July 2009

Tiga

Ada tiga perkara yang saya paling bosan malas nak fikir, tapi saya tak boleh nak elakkan.


1. Dia

Setelah mendapat tentangan hebat daripada PIL orang2 di sekeliling, dia yang bernama Jáwa atau lebih dikenali dengan nama samaran "J" tidak boleh di terminate, namun akan ada perpindahan hak milik.

Dengan segala hormatnya saya mempersilakan ibu mertua saya yang dikasih... (ohh... ibu...). Saya harap peninggalan saya pada kali ini dapat memberi nafas baru kepada "Bukan Bibik Sebenar"... or formerly known as J..


2. Habitat

Saya belum dapat habitat yang sesuai.. banyak faktor yang kene consider.. haihh... fenin sekejap. Takpe, saya percaya ianya akan selesai nanti. Nanti jemput datang rumah ai.. sapa2 yang akan pulang la yea..


3. Kenduri

Saya sudah mula lab... tapi ada baaaaaaaaaanyak plak distractionnya... huwaaaaaaaaaaaa... saya tanak pergi... camaner nak buat eak? Takde baju vouge..


huk..huk.. TAK BEST sungguh perasaan ni...

3 comments:

bing jie said...

hoh...takdek habitat sebenar? Ingat kan daku sahaja berada dalam situasi itu...P!!kenal aku dak?

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Mula lab..?
Apa maksud mu itew?
Apakah segala yg ter stuck di tgh jln dimulakan di mesia?oh sufee..katakan tidak padaku..huhu

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Sufee..
Lahai maknanya takdeklah mung mai sini balek ye..alaaa..ngape begintus?