Wednesday, 26 August 2009

sALam Ramadhan untuk semua

Salam..

Biarpun agak lambat, harap masih belum terlewat nak ucapkan salam ramadhan untuk semua. Moga-moga dengan kedatangan Ramadhan kali ini kita dapat apa yang dihajati, amal ibadat dapat dipertingkatkan (compare to tahun2 lepas la kan?) dan mendapat keberkatan dariNya untuk semua amalan kita....

Alhamdulillah, untuk sohabat-sohabatku yang begitu mengambil berat... dah, aku dah masuk rumah Putrajaya. Lepas +-2 weeks doing repair and minor rennovation, rumah tu akhirnya pulih dan makin elok, or at least cukup sempurna dah untuk aku n famili.

ye Maiez, dok Putrajaya ni mmg le lagi dokat ngan umah hang... heheh.. nanti kita ngedate2 yer.. sat-sat gi aku upload gamba2 umah aku.. tp tak dpt la nak challenge dapur hang... heheheheh

pn zue kite di Johor, kitchen cabinet aku takle grand mana, hehehe.. tp okaylah setelah diberi nafas baru, yakni selepas zaman2 kehancuran kitchen cabinet lama yang ranap dikerjakan. Ok. tanak ulas panjang2, bolan posa. cukuplah sumber dosa aku dr maki hamun tenant lama aku.

che ajan ku.. maka marilah berbuka posa dirumahku, lepas tu, marilah kita berteraweh di surau dekat ngan umah aku tu, Paklah selalu gak dtg situ..errr..tak relevant!

Pn Afnizan, meh la mai umoh aku ni. Buleh kite sambung "perbincangan" kita... che zaryn pun.... jgn la nak main semunyik2 jer.. meh dtg ke rumah aku yer

Pn Ann di Norwich... apa juadah berbuka ini hari? rindu pada kokkk... lebih-lebih lagi bilaku santap di Malaysia... :)

Ilyana, umah sufee dah siap dah repair, meh la dtg umah lagi :)

Naza the shopaholic, weiiii..... aku mmg tgh gila dekat handbag tu, tp tak sempat nak follow-up dgn ko, sebuk pindah rumah la.... hukhukhuk.... ko balik nanti, make sure keep in touch, buleh kita lepak sama berbuka...

Pn sheri di benua Perth, aku tak dpt pun ko nyer email or form segala tu.. buleh mail lagi sekalik...?

Che Puling, jangan lupa balik rayer ni, kite jalan-jalan dekat Peringat, situ ada pasar Ramadhan, baaaaaaanyak sangat kuieh dan muehhhh... meh balik yer...

utk comey_lote... Mrs LVoe... cikgu esah... and the rest of fellow friends (wpun tak disebut semua namanya), semoga Ramadhan kali ini.. kita lebih diberkati. Mehla ke rumah aku.. kita jumpa2...

6 comments:

arapink said...

salam ramadhan :-)

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Cik cupee..ku tahu dirimu sedang menikmati kemewahan juadah sedap tiap ari, dan kerana itu sambil2 makan tu niatkanlah secubit dua tuk aku yg sntiasa mengidam makanan mesia ini..

Menu aku?cm besa..siakap sploh rasa..nasik bukhara..paten masak tempoyak..yang..sumenya hanya hayalan!huhuh..

Mrs LVoe said...

happy fasting sis!

Anonymous said...

salam ramadhan sufee...

lepas raya aku gi KL... kalau sempat aku singgah k?

wassalam

-zu-

Muslimah Perth said...

Supee, aku tak kira, aku nak gi umah ko nanti, Dec, orait? aku tak email pun lagi segala mende tuh, anak aku sakit, kusut. skrg dah ok, alhamdulillah. Aku teruja tgk gmbr rumah ko kat FB Maza. Nampak cozy and best. satu hari nanti kalau aku dah ada umah, ko wajib dtg plak buat kunjungan balas ok? Anyway, am happy for u (terlalu faham perasaan itu) kerana dapat dok umah sendiri. tumpang bahagia :)

take care

Anonymous said...

sufee, nape call sblm ni tak dpt ye?byk kali gak cuba.. Tahniah!dah masuk rumah yang berwajah baru. teringin nak dtg ni! salam Ramadhan

-hana-