Tuesday, 11 August 2009

Sayugiya kah aku....

Saya amat tertekan..
amat menyesal kerana tidak membelinya satu masa dahulu..
Jika saya beli...
pasti saya tidak gila mati kutu seperti skarang..
melihat handbag2 yang ada di Malaysia..
saya mmg amat menggelupur kekesalan..

owhhh....
Mampukah saya berjanji dengan diri saya..
Mampukah saya mengekang (eceh) hasrat2 saya yang lain dan lain dan lain
Bagaimana dengan barangan2 dalam wishlist saya pula?
bulehkah saya berjanji, kalo saya beli..
saya hanya akan beli lagi 5 tahun lagi..
Percayakah saya pada janji saya ini..
sbb, sy rs ianya amat rapuh..
duhhhh...

tapi ianya amat practical.. betol tak?
Nt ada yg nak letak SLR laaa.. pampers la.. botol susu yada..yada...
pasti handbag ini menepati segalanya..

ohhh tolongla bersetuju dengan saya...



sapa2 buleh tolong carik keburukan bag ni?
saya nak wat proposal neh...



yang tengah kembang...



No comments: