Wednesday, 7 October 2009

birokrasi

haihhhhhhhh

apa kene la dengan mouse aku ni, dah tukar battery pun lg nak tunjuk keras kepala.
ada banyak lagi mouse yang hebat ok.

yang mouse baru ni pun satu
apsal lak wire berjela2
pahtu siap ada lampu2 bersinar n kelip bagai
mcm nak wat lampu sambutan keputraan di raja jer
mesti product designer dia ilang fokus
nak buat mouse ke keta control neh
dah tu ada wire, aku suka wireless ok!!!

tp.. sbb mouse wireless asal aku dah rosak
terpaksa la mak pakai juga yang wire berjela2 ni

hi..

ok

cukup2 merapu.. ni semua birokrasinyer pasal.. dem!!

1 comment:

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Pee,
Aku phm situasi mung kini agak menekan jiwa
stay cool ok..dan sharelah dgn sesapa yg mung trust could keep it secretly..if you do trust me..then I'm more than happy to know it..in fact im a good listener too..:)
kesian segala bendealah yg tak bersalah pun turut mnjadi mangsa..jgn anak2 buah aku lak kene piat tinge ke kene kurung ke udah ler..cian depa tu..
kite ada byk medium komunikasi kan..pilih jerk mn berkenan..susah ati gak aku tgk saing aku ala2 dok meroyan sengsorang gini..