Monday, 28 December 2009

Purple Crazy

Mari mak bukak resia.

Saya adalah peminat purple and pink.
Apa saje yang melibatkan garments
saya akan menuju kepada that colour tones

so, sila provoke saya dengan warna2 begitu
agar saya mudah goyah and terpengaruh lalu
kalah dengan godaan2 utk merosakkan perancangan belanjawan
heheh.. mari kite merepek

Wpun saya tidak berhajat utk berbelanja
namun, ada plak warna sebegitu yang melintas didepan mata
saya PASTI tidak menghampakan kedai2 terbabit..
sila jangan ikut contoh ini~ tidak sehat ok!

maka, dengan literature seperti perenggan di atas
tgk apa saya dah buat pada weekend lalu... jeng jengggg
(sila tampar aksi mengada2 ini)



apa lagi kalu bukan buang tebiat membeli-beli sempena
support penuh jualan akhir tahun 2009~ kata 1Malaysia...
ikut seruan kerajaan ok....

baju haruslah pesyen bergebang2.. maklumla kannnn ai kan dah berlapis2 nyah..




and




saya sbnrnya beli st cik pinkpurple ni..
dah lama..
tak terpakai2 lagi.
nak tunggu baju la katakan..
so baju dah ada best match..
tapiiii..





tAPiiIiIIIiIi................







err... mcm nak jualll jer... :P


woooottt wooootttt! murah saje wooooooooott..
pastilah harga runtuh!



ada yang berminat? contact me OK



tochehhh!


Saya nak mulakan hari purple saya :)

3 comments:

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Weilaa makcik..po hal lak abeh sume bende ekau lelong nih..simpanla sikit tunggu den kelik leh la ngan ekau2 sekali den sapu..huahuahuahua

cik jijah said...

coach ali.. baru je rembat coach zoe.. no no jijah.. harus kuat semangat untuk tidak spend $$$ lagi..

hah said...

slm..hbeg tu brapa rm? email me k..hah_dragon@yahoo.com