Monday, 28 December 2009

UwaaAaA




tgk la.. tgk laaaaaaaaaaaaaahhhhh!!



tolongggg
aku diserang satu penyakit skrg
penyakit gemuk
aku sudah amat2 gemokkk.. sob sob
tgk lah dagu haku yang ngalahkan kek lapis tu!
dah la bukan dr golongan yg mpunyai ketinggian universal
uwaaaaa

tak larat nak buat azam dah
azam tahun2 lepas dah penah get thru

moral of the story
saya mmg senang gemuk and yet nak kurus
sussssssssssssssssssaaaaah sangat

yer la, mana nak senang kurusnya
kalo suka sangat makan nasik..
(ye, saya amat gemar makan nasik, org kampung la katakan)

so any tips..
tips utk kurus tanpa kene kurangkan makan nasik,ngeee...
*sila sepak saya skrg!!

7 comments:

cik jijah said...

aduyaiiii cik wan kembang.. patik paham perasaan cik wan kembang.. tapi setakat 'double chin' patik rasa masih boleh bertahan lagik.. masalah besar kalau perut, peha dan lengan yang berlapis..

mimi said...

Fee, tapikan... kek lapis sedap per... tetiba geram tgk ko yg mcm kek lapis warna-warni tu.. alah... ko main ler kejar2 dgn dadam... confirm kurus...he he he

Anonymous said...

Salam Mek,

Gemuk sikit ok apa? Aku tengok mu nampak makin lawa. Lagi2 ngan spec itam yang jenama apa tu? Sungguh cun! hihi

Kawanmu,
-Zu

S.u.F.e.e said...

cikjijah dear,

mestilah hanya highlight di dagu sahaja.. tang perut n lengan n peha tu, secara otomatik mmg main menebal and berlapis2!!

mimi,
pergh... geram ko kata, nak kene libas??lengan aku tebal skang ni.. hahahah.. nak kjar ngan si dadam haruslah tak larat nak angkat body, berat maaa

zu,
aku rs mu kene paka spec mek kalu tgk gamba aku ni, lawa ko alek mano mek kalu dey menebal di segenap penjuru. itu spec hy cover up shj!uwaaaa

comey_lote said...

dush..dush...
nah sepakan padu maut..hahahaha

tader tips lain la sis, selain dr kurangkan nasi..
kalau tak leh omit, KURANGkan je...

sekian tips dari org yg double chin
waaaaaaaaa

S.u.F.e.e said...

comey

alamak aiii... suka sangat la makan nasik
camno nak buat tu!!

comey, apsal takle masuk blog?

SCANDAL BAG said...

ok jer tgk u cik wan kembang...comel je... :-)