Tuesday, 29 June 2010

x6



tskkk!!!


kenapalah Tuhan temukan jodohku dengan dia..
dah la dia dgn org lain plak tu... gusar sungguh hatiku tatkala itu


*


*


*


*


*


*


*



*



inilah.....



inilahhhhhhhhhhh yang buat aku terkesima seketika!

yang menjadi idaman ku..... suka sangatttttttt


hehehe... berangan jer la kan, mampy utk suka jer la pun.... dr UK dulu lg dok usha ini kerete.. usha jer la kannn (usha2 dulu, mana tahu ada good bargain and bleh wat balik), kat mesya plak secara realitinya hanya mampu memandang dr jauh, paling2 tidak pun.. dok back to back macam ini.... hehehehe. alhamdulillah la kan, aku pandang pun dr dalam keta aku, at least mampu la jugak beli keta. syukur dah :). rsnya, tak banyak lagi kot keta ni kat mesya... err... ke aku jer yang tak jumpa? bagus jugak la kan, sbb dia tahu aku akan meroyan setiap kali nampak x6 ni...

ke ada sapa2 kenal ci*na kaya yang nak carik anak angkat tak?? atau mencari someone yang nak dijadikan pewaris utk harta2 dia? aku tanak banyak pun... nak amek wat donpemen utk beli x6 her... hehehhe


sekian hati gundah...

Photobucket

No comments: