Sunday, 18 July 2010

Dazzled!!


tarip nafassssss...... hold and breathhhhhhhhhh
ok, sila jgn ober

sudah berbulan2 ai menanti, asal pegi parkson jer... mesti terjah dekat counter dia. hik hik, biaser la aku, kalo dah berkenan.. harus ada sesi kunjung mengunjung yang berkali2 sampai haus tapak kasut wakakaka.... hiiii... lama gila okkkk tunggu dia tiba. nak2 plak, bukannyer species2 yang selalu beli sbb mmg takkan pakai sangat pun... tp bila first time tgk si dia ni, hati terus tergolek. bila pakai terus rs mcm agnes monica ehhh...tang mana tu yg sama... apatah lagi bila salesgal tu kata, yang itu juga lah hot selling stuff dia, dah lama gila tak masuk stock, ramai gila yang tanya2 and asal ada jer mesti terus abeh. eii.. lagi la hati aku tergolek masuk bawah meja, biaser la aku kan mmg ober acting.

namun, setelah berjaya menahan diri ober acting beberapa purnama, akhirnya org one utama call ckp dah sampaiiiiiiiiiiiiiiiiii... hehehe, nak tengok?? mula2 mekasih utk hanak2 ku yang behave sementara mommy pergi tuttttttttttttt....





maka, penantian ku berkahir..
inilah yg aku dok cari2 tu...
inilah yg aku dok fikir siang malam
oke, ober lagi




tadaaaaaaaaaaaaa.....

ada dua...... meh tgk warna dia...



nampak yg ada blink2 itu? warna dia lawa gila ok
warna itulah yang buat aku meroyann harus cuba! warna pepel itu adalah
ala2 gloss.. juga best....


okeh, sekian berita hari ini dan malam ni dah bleh tido malam, tocheh


Photobucket

6 comments:

MaizMalik said...

uihh..cun cun..aku ingat yg purple tu memang pakai jadi kaler purple habisss...haha..(maklumlah, aku ni buta lipstik sket) hehe kalau purple pun ok gak..mesti ko jadi mcm lady gaga hahaha

S.u.F.e.e said...

maiz

takla wakakakkaka.... kaler pepel plain tu mmg gloss. yg pepel2 marron ala blinking tu gila-lawa-boleh-jadi-mcm-agnes monica tuuuuu, tak caya, nt ko try :)

SyidaGorjes said...

salam kak,
cantik yang merah tu.tapi bila pakai nampak gliter2 dia tak?

S.u.F.e.e said...

syidagorjes

glitter dia tu tak obvious, cuma nampak lips kite mcm highlighted sikit, ala munggil2 gitu hehehe

NadiahKhair said...

waahh kelas cik sufee kita. nih parkson mana nih? parkson alamanda xde anna sui kan?

S.u.F.e.e said...

nad

hahahha.... ni gi pick up dkt oneutama. semua parkson ai tinggalkan my hp no. utk make sure I tak miss that colour :)