Thursday, 30 September 2010

Cepatnya masa berlalu

aidilfitri 2010..


lega sungguh, alhamdulillah. ada task yang dahpun selesai, ada yang almost selesai and ada yang ntah bila akan siap, wakakaka. apa yang berlaku pada aku past few weeks? hrmm...

ya, mengikut waktu malaysia, aku dah selamat buat housewarming, yang biase2 saje la tapi, bukanlah yang grand2.. oklah.. ramai juga yang dtg, thanks ever so much. mohon maaf untuk apa2 kekurangan utk semua segi. jgn serik utk dtg next time :).

at the moment, tgh surf utk skola twins and also adam. nak try carik area daddy punyer office... hehe, nt daddy yang kene htr. ada few places (Genius Aulad,Sri Ayesha, CIC, Al-Amin etc), so far GA yang memenuhi spec aku yang cerewet nak mati ni. yes.. lantak org nak ckp apa, as I will let my children spent half of their day time in that place, I'll make sure their cleanliness is up to my expectation. also the crews.. kalu first impression pon dah fail.. and yet u r paying the same amount with current school, so takyah buang2 masa view the kindi.. heh, tiba2 je mode tkr jd mcm-bagus-rs-mcm-nak-kene-sepak heheh.. yes, that's me. memang akan view dulu the place as here in Malaysia, waiting list is not that nerve-breaking. so, behave ala2 bongkakbuleh pilih2 dulu. aku tanak nanti aku sendiri yang mcm kene sawan meroyan and regret bila tahu ada accident yang melibatkan kecuaian org2 di school. so, tanak comment banyak, as long as aku buleh buat pilihan ni, I'll choose the best, or at least best to my expectation... so GA is my first choice and tell u what, having a long big jilbab and have no concern with cleanliness will not represent a good islamic practices as well! wonderful website oso not reliable. ok, mmg aku cerewet and aku emo di sini. abaikan

also... tgh pening pasal bibik. gediks la. tiba2 endon nak sekat2 plak dah. yang berlambak masuk secara haram tu tak nak kire plak??? ada kawan aku suggest amek philiphinoes yang work on daily basis, noted. worst come to worst boleh la kot pakai this kind of maid... buleh la kalu as for my back-up plan, lagipun dorang takkan tido umah aku. balik hari. ok what. jgn lawa mcm bea alonzo sudah hehe karang hubby aku plak yang tanak gi keje, hari2 MC haha

so, tgh nak tune back to normal track la ni. hehe. gedik ok. tak balik2 lagi ke mode asal. melampau kannn... nak kene mandi bunga dulu ni. haha. takpun penampar lima das. ok2, lepas ni jugak aku start write report ok... *cough*

tak sempat lg nak tengok CPI yang dah selamat bersalin.... tunggu ye idot, we'll be coming..... dahla muka aku dengan jayanya mendapat bonus, imbuhan, benefits jerawat tahap2 hantu jerangkung... wooot... wooooottttttt, pimples naik tang dagu je ok, ada sapa2 yang buleh bagi suggestion ubat yang pakai 2 kali terus jadi muka lisa surihani?? *sambung nangis*so, condition terkini adalah amat tidak representable utk jumpa org :(


jom layan gamba sampai muntah...













ok, mula saat ini, aku berikrar akan mula aktif membuang masa berblogging utk merehat2kan otak and minda aku.. sapa2 nak wat open house, jgn lupa ajak aku. jom layan gamba2 sepanjang open house......



tochehhh

***kalu nak start wat facial (yer, aku baru nak amek tahu pasal facial), kat mana yek yang bleh buat extraction yang betul2 bersihkan kulit muka sampai nampak nerve2 yang bawak red blood cell ke otak?? aku punye jerawat skrg ni, mak aihhhhh.... tataula macam mana nak describe. rs nak wat botox. nak pakai susuk kang, takut pendek umur mati cepat roh tak diterima bumi and langit plak...pastu dok terbang2 jadi hantu yang tak gojes hehe


Photobucket

5 comments:

ieda said...

tanye aku..of coz la DERMALOGICA..facial yg best! bestnya kalau saat ni buleh balik wat facial..byk jerawat doh nih!!

Liyana said...

Walaupun sederhana, yg penting kawan2 dah dijamu & rumah dah dipanaskan (house warming!). I dah tawaf satu Stockholm nih, baju H&M tu dah sold out la :(
now ni season baru punya, tu spring/summer collection.

Baiti Mustafa said...

orang kata jerawat naik kat dagu is because toxin banyak dlm badan..mebbe dah tiba masa nak detox?

aida said...

sufee:i recommend tadika diyana in ttdi.very good school.the fee is reasonable.they serve good food and all food will be served on trays to the kids.the workers wear apron and they are clean.they have morning and afternoon sessions.morning is english medium and afternoon is mandarin.they serve lunch as well.
so far i use nuskin products and estee lauder.i do my own facials with nuskin home spa kit.ok dengan muka i.

shuhada said...

hahahahaa...

adessss...rasa mcm nak lempang btl2...hahahahaha..

per lagi akak try lah new york skin ke apa entah tu...mana tau serasi..leh berdouble2 gojes...

takdalah nnt jkadi hantu jerangkung...mesti jadi hantu versi sundel bolong masa hidup..hahahahahah