Monday, 7 March 2011

First and foremost...

Assalamualaikum

finally, dapat jugak aku update blog aku. yess.... blog aku!!

hurm.. how to start huh, bila lama tak update nak mulakan balik tu mcm dah tak reti (elllehh, mcm la selalu update sebelum ni~lame excuse ok!)

ok, ok... ngaku2 mmg tak banyak update pon sebelum ni. but, mmg tak sempat laaaa, by the time got some free time, time tu la rasa nak rehat sikit. For the past few weeks was so hectic to me, BANYAK..... nak senaraikan pun malas. as if aku sorang je sibuk kan? ada ups ada down. untill today still lotsa thing to be done n settle. weekend pon penuh dengan agenda. hoh, penat seh. nasib baik tak jadi orang penting negara, jadi org penting dalam family sendiri pon dah nak terbalik, malam2 sibuk suruh hubby urut tangan, urut belakang la.. owhhh sungguh recond ok!!

memandangkan sudah lama pencen n baru rasa nak menulis semula, moh haku tepek latest family pic taken last weekend dulu. amek ni semua ni sbb skola DD nakkan satu family pic. hehe. normally lepas posing2 sampai nak koyak baju skalipun, gamba will only be in the softcopy version. itu adalah penyakit malasssss nama dia. so, ini gambar ada hard copy.. hang ado??




okeh, nt citer lagik tocheh :)

2 comments:

cik jijah said...

framekan besar2... cantik!!

Asmida said...

bakpo aku tengok makin kuruh neh? comey...!