Thursday, 6 October 2011

Value added products..


kenapa lama tak update blog? (as if ada reader jekk). sbb aku malas. sbb rs mcm tak cukup masa untuk buat keje hakiki so kalo update blog rs sangat bersalah. padahal tak siap2 pon keje aku tu. read:ada unsur2 penyembunyian fakta sebenar di situ.

so, kita bersesuaian dengan tajuk blog, aku dengan nekadnya, membuang sedikit waktu (yg sepatutnya diperuntukan untuk bergaduh #lagi dengan bendahari) hari ini bagi menepek gambau2 value added accessories yang aku ada. well, biase la. tgk org pakai lawa, terasa mcm nak jugak khennn, tp bila sendiri pakai rs mcm smeagollll yg nak cuba pakai abaya. rimas ok, tertarik sana, terlekat sini, tak selesa itu tak kene ini, heh.. kalo dah bangsa serebeh tu mmg la

dulu time2 muda #bergelarmahasiswi aku suka kumpul bende2 alah ni. nak jadi vouge kekdahnya. pastu, bila dah stat keje n kawen, bermula la propaganda poyo yakni di tangan n jejari ku hanyalah untuk hiasan2 yang diberi oleh sang suami #pttuiii. ok. bole muntah.aku paham. tp ternyata propaganda itu hanya bertahan beberapa ketika. penyakit mengumpul gelang/cincin ni semakin menular dan meningkat lg. Apalagi seruan ini mendapat sokongan si suami. hak hak.



#beli mcm la aku ni ada 4 pasang tangan dan 40 ketul jemari.
















anda suka tak? aku suka. suka kumpul... muahahahhaa.

4 comments:

Khairiyah aka Kerry said...

heheheh kery pun suka.suka kumpul.pakainye idak pun.hahaha

mast@work said...

stress hokey aku bila nak kena cilok2 tgk blog ko.. ce bubuh polower sket nyah

KV said...

cincin bagak tu mmg stylo khenn. :P

azzamoro said...

pic no 4. taknak pakai, bg aku. muehehhehehe